I'l be waiting right by your side!

De va länge sedan jag mådde just så bra som jag mår just nu!
Det va länge sedan jag längtade efter att få komma hem, men nu har jag fått glöden tillbaka och donar och fixar hemma som aldrig förr och jag trivs bara bättre och bättre..
Faktum är att jag gärna lägger allt åt sidan ibland, gärna om jag har det lite rörigt.. Men det märks snabbt av när jag mår bra.. Det är då jag börjar pula lite med allt möjligt och faktiskt får saker gjorda =)

Det har hänt massor sedan jag skrev sist, även om man inte alltid gör något speciellt så förgyller det vardagen, det är de där lilla extra som gör livet värt att leva på allvar =)

Men i helgen va vi iväg på erotikmässan i alvik, första gången på... Länge..? Jag åkte tunnelbana.. Lite fränt faktsikt, man får lite minnen från ungdomsdagar när man åker tub! Sedan igår lördag så pinnade jag iväg på julbord med jobbet, kanon trivligt å ruggit god mat! Dit ska jag helt klart bege mig igen! Efter det så vankades det över till mange där rasmus och fillan satt och spelade tvspel, kul att de gamla gänget kunde ses under ordnade former! Det verkar ju onekligen som om fillan och rasmus börjar hitta sig själva igen!
Lite senare på kvällen kom elin och gjorde oss sällskap, som hade vart och kollat på Takida! Trotts att jag hackar lite på robban då å då så kan jag nog tänka mig att de va riktigt kul :P

Idag har det städats, shoppats, pyntats och lyssnat på julmusik.. Iår ska de fanimej bli jul på allvar! Saknar jularna man hade förrom tiden =)
Hoppas de kommer lite snö bara!

Snart måndag igen.. Bara att knega på, tiden går fort och snart är det ju helg igen!

Det finns vissa saker man aldrig trodde skulle hända.. Att man visste hur man var som person.. Men ibland blir man också förundrad över hur folk får en att bli som folk igen, utan att ens försöka.. Känns skönt att man börjar hitta tillbaka till sig själv och den man faktiskt är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0