Tiden går fort när man har roligt

Därför känns det som om det var igår jag bloggade sist!
Det har hänt a shitload av roliga saker sen sist jag bloggade, men jag summerar det med Elin och jobb *S*

Nu till helgen ska vi bege oss till junsele, tagit ledigt på fredag och jisses så skönt de ska bli av så många anledningar! Känner att jag behöver få lite ledigt, komma bort och bara va samtidigt som jag kommer ha riktigt trevligt misstänker jag =)

Med jobbet måste jag säga att det börjar likna något, man anar ljusare tidet.. Dom har väl till viss del redan blivit bättre, men jag är nog felande länken som ständigt fastnar med något på terminalen som gör att jag kommer hem sent ändå..

Nu orkar jag inte skriva mer, jag vill sova.. Men ska snurra en massa först! Suck =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0