Life is like scramble, u have to put it together otherwise it wont work..

Jag satt å läste mina gamla blogginlägg från 2001-2003.. Jag bloggade inte särsilt ofta som väl var, men en sak slog mig.. Jag är ganska lik mig själv!
Jag lider fortfarande av samma typ av problem, men till skillnad från då så vet jag nu vad det var jag menade då.. Ja.. Faktum är att jag har samma inställning till livet, känslor och problem än idag.. Det som dock fick mig att tänka till lite var att jag var öppnare om mina problem DÅ än vad jag är idag.. Fortfarande samma mysterium över hur jag fungerar.. Visst är det enkelt för en annan som vet.. Men när man börjar rycka i sömmarna och skåda utifrån så kan det hända att man inser att allt kanske inte är så enkelt att förstå..

Hursom så händer det en hel del just nu med allt, fortfarande.. Men sista månaden känns som en bra grund att bygga på när det gäller ekonomi osv.. Det jätte klivet som är taget är snart fullbordat och de känns skönt att kunna lägga alla bekymmer bakom sig och kunna blicka lite frammåt, eller snarare mer i nuet..

I övrigt så har veckan som gått vart riktigt trevlig med kaffe på sängen, en kanon trevlig tacos kväll med mys och film i helgen och en riktigt god middag igår.. OCH matlåda idag! Jag tror jag börjar bli en bortskämd gosse *S*
Jobbet har börjat få lite rutiner och flyter på bättre och bättre för varje dag vilket är riktigt skönt! Just nu ser jag bara fram emot att börja kunna se tidmässiga rutiner som jag kan leva med, pass på 14h om dagen är jag lite less på nu.. Som förra veckan hade jag jobbat 69h.. 29 mer än en normal arbetsvecka..!

Nu ska jag ta å åka hem till mor, få lite mat i magen och sova.. För en rutin jag börjat få är att vara skettrött på jobbet med jämna mellanrum :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sisådär varannan dag..? ;)

2009-10-22 @ 08:55:56
Postat av: Anonym

Ungefär sisådär, man måste ju få vila upp sig mellan varven ;)

2009-10-22 @ 21:45:03
Postat av: ella

Mmm du är dig lik Jocke ;)

Glömmer bort en gör du också, så nu tänker jag inte påminna dig längre. Du är ju trots allt vuxen :)

2009-10-23 @ 22:12:40
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0