1 - 2 - 3 - 4

Hä gå undan.... Ojoj....

Ibland rår man inte fört, man bara måste helt enkelt!
Jag måste börja med att ge mig själv lite beröm..
Jocke.. Du är duktig du, fortsätter du såhär så blir jag stolt över dig!
Vad an detta? Jo, jag har tagit tag i så mycket prylar som legat å grott i mååååånga år, börjat få ordning på allt och måste säga att det är fördjävla skönt att kunna släppa lite på stenen!

O jisses va grejer de har hänt de senaste månaderna, tiden bara rinner iväg!
I julas for vi till bollnas, nyår karlstad.. Där vi förlovade oss jag och Elin.
Men faktum är att jag kommer tjata hål i folks huvuden med detta prat om denna tös så jag fattar mig kort.
Jag mår bättre än någonsin!
Älskar dig Elin!

Annars så börjar det se ut som om det vankas bättre arbetstider.. Mina rutiner jag tjatat om finns inte att tillgå då man bör vara lite flexibel. Men det går iaf åt rätt håll, lite mer sömn hade väl dock kanske inte gjort något?

Har lyckats fåtag på en ny bil också, en v70 svart som ska ses över lite innan sommarn kommer.. Sen måste jag nog ta och se över Chevert........... Hon mår inge vidare alls, måste åka och ställa in en fläkt i veckan så hon inte blir alldeles dålig när de kommer +grader!
Har massor att göra med allt och alla mina planer.. Men de börjar bli ordning, det är de som är huvudsaken :D

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0