Been there, done that!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En hel del, men måste man minnas allt?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Man ska inte lova för mycket!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jo de börjar ju bli fullt av knoddar!

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Ja

5. Vilka länder besökte du?
Stannade hemma iår, eller en snabbvisit i norge.. Men de regnade så vi åkte till mora?

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Vettiga arbetstider, ordning och reda.. Ja en fungerande vardag helt enkelt =)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Oj, jag har lite svårt för datum, men den 12 september och samtliga dagar fram tills idag. Sen den 31/12 Då jag förlovade mig med Elin =)

8. Vad var din största framgång 2009?
Började ta tag i mitt liv!

9. Största misstaget?
Man gör inte misstag, man lär sig bara..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ngn snuvig dag, ngt klämt finger.. Inget allvarligt =)

11. Bästa köpet?
Min nya volvo =) 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin, v8 är dyrt skit!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oj, mycket som gort en glad. Men VISSA gör en lite extra glad =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
New Love In Town - Europe

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det tog sig ju onekligen!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Levt

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat

18. Hur ska du tillbringa julen?
Den tillbringades i bollnäs med elins släkt, riktigt mysigt!

19. Blev du kär under 2009?
Ehm, lite?

20. Favorittidning?
Trailer

21. Favoritprogram på TV?
2 och 1/2 men

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Förmodligen en helt del bilister!

23. Bästa boken du läste i år?
Jag slapp läsa!

24. Största musikaliska upptäckten?
Electric mary band

25. Något du önskade dig och fick?
En hel massa :D 

26. Något du önskade dig men inte fick?
Något förmodligen, men gick ingen nöd på en =) 

27. Årets bästa film?
Trubbel i paradiset

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Blev ett år äldre, minns inte riktigt?

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Man kan säkert gnälla, men avrundar man uppåt så nä =)

30. Vad fick dig att må bra?
Norrland, Mora, vänner och Elin <3

Kommentarer
Postat av: ella

Glöm inte mig Jocke haha :D xD

Hälsa Elin så mycket! :)

2010-01-16 @ 23:49:35
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0