Kan man få det bättre?

Med risk för att klassas som mansgris eller dyligt så hänger jag här med ut mig själv som lite sådan.. (Jag får försöka åtgälda det=)

Idag har allt strulat från start.
Kom iväg sent till jobbet
Fick en lastbil som jag inte tål, jag blir bara inte polare med den.. Det går bara inte.. Suck..
Min lastbil hade jag glömt huvudströmbrytaren på över helgen så den var det batteritorsk på..
Fick hjälpa till med att få igång den..
Redan här är jag ca en timme sen med allt på jobbet..
Anledningen till att jag fick byta bil var att ena bilen hade vart inne på bromsbyte i fredags men något vart fel så jag var tvungen att åka med den på verkstad..

Efter en del strul så kommer jag iväg.. Väl på verkstaden där de "bara" skulle efterdra hjulbultarna.. Det tog bara dryga två timmar..

SEEEEEN blev jag iaf..

Kl 20:00 parkerade jag iaf lastbilen för dagen....

Det är egentligen här detta blogginlägg börjar, jag var bara tvungen att inviga er i hur matt jag var i slutet av dagen..

Lite tidigare idag satt jag och pratade med Elin, fick rätt som det var ett enormt sug efter fiskbullar.. Va ju såå länge sedan.. Sagt som var så kom vi fram till att det skulle passa som matlåda till mig någon dag..

Dagen gick och jag for hem.. När jag då kliver innanför dörren möts jag av fiskbullar på bordet, nytvättade kläder på sängen.. Färdig matlåda tills imorgon och en helt underbar flickvän som ordnat allt för en helt makalöst skön avrundning av dagen.. Det är sånna här dagar som man känner sig så där extra varm i kroppen och känner hur dagens alla bekymmer bara rinner av och förglöms..

Det är underbart =)

Så nu var det erkänt att jag kanske är en liten mansgris, men en sak är säker.. Jag älskar min tös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0