Love in the air

Man kan undra vart tiden tar vägen, det känns ju som om tiden springer iväg.. Men så stannar man upp, tänker på allt man hunnit göra.. Reflekterar..  Det är då man inser precis hur lycklig man är!

Man kan känna känslan i kroppen, hur den rör sig genom den.. Hur det ryser till, pirrar.. När man tänker på allt som finns där!

Man kan sitta och fantisera om framtiden, planera.. Den känslan av att man har någon där..

Ibland inser man knappt hur bra man har det, man blir bortskämd.. Men vilken känsla det är, bara att få höra rösten av den man tycker om!

Den känslan kallas kärlek tror jag.. Å då är jag kär!

Kommentarer
Postat av: "Harry"s flickvän dårå......

Fin du är :)



(Och du, sluta skriva sånt där i min blogg, tänk om min mamma läser!! ;P)



Puss

2010-03-23 @ 23:30:58
URL: http://iloveitloud.blogg.se/
Postat av: Harrys mamma

Hmmm finns fler föräldrar som läser bloggar! 8-O

2010-03-24 @ 02:29:03
Postat av: Elin

HAHAHAH, Oooops ;P

2010-03-24 @ 19:49:41
URL: http://iloveitloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0